29e januari 2012

Sista dagen här nu. Blir en slödag, ska snart dra iväg till Heron City och se J. Edgar :) Tror att den kommer vara sjukt bra och intressant. Handlar om han som startade FBI på typ 30-talet (correct me if Im wrong), var ju en ganska orolig tid i USA då efter börskraschen. Har sett en dokumentär om det också som verkligen var intressant, så hoppas på denna! Imorgon drar jag hem, har skola kl 13.15 så ska väl se till att matcha tåget med en buss så jag kan ta mig direkt till skolan. Igår tog jag en fika med Johanna, fick en försenad födelsedagspresent :) Ett läppglans och sån där ögonmask från Body Shop. Läppglanset har jag redan testat men ögonmasken ska bli spännande att testa när jag kommer hem!! Ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0