30e januari 2012

God morgon!
Är uppe med tuppen idag, typ. Tåget går 9.23 från centralen så är uppe lite tidigare än vad jag egentligen behöver. Är liksom packad och klar nu, men sitter hellre här och väntar än i kalla centralen. Filmen igår var riktigt bra, tyckte först att den gentligen inte handlade om något men den handlade ju liksom om hans liv och hans liv var ju hans jobb. Den var intressant, men det tråkiga med verklighetsbaserade filmer är ju att man inte vet hur mkt som är sant. Ofta gör de ju om lite i filmen för att det ska bli lite mer underhållningsvärde i filmen. Men man kan ju inbbilla sig att man kan allt om hans liv nu :P

Tog ett tåg som gick lite tidigare idag så hinner jag hem innan skolan, plus att nu måste verkligen mitt paket från Topshop kommit så då kan jag hämta ut det med!! :D (jag är sämst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0