4e januari 2012

Sådär, då var det 2012 helt plötsligt. Fan va snabbt året har gått egentligen! Jag började året med att bo i London fram tills slutet av februari, sen vart det hem till Sverige och Sthlm. Och nu bor jag i Gävle och snart flyttar jag tillbaka till Stockholm. Märks det att jag lätt blir rastlös? :P Sen det här med nyårslöften, har ni skaffat något sånt? Jag känner inte att jag behöver ett nytt år för att förändra mitt liv (började ju träna i november som var en stor omställning), men om jag ändå ska avlägga nåt löften ska det vara att jag ska fortsätta träna och gå in för det mer. Jag ska börja laga massa god mat, mycket och ofta och självklart nyttigt (för det mesta). Jag ska fokusera mest på skola och jobb. Ska försöka jobba lite mer för att få lite extra pengar, några extra timmar i veckan kan bli en hel del i slutet av månaden.

Berätta gärna era nyårslöften, sånt är till för att inspireras av varandra! :)

Har förresten gjort en lista på alla filmer jag sett under hela året. Ska förklara mer om den sen och lägga upp, men som en liten teaser. Nu bär det av tillbaka till Gävle och min egna lägenhet!!! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0