8e januari 2012

Sådär då var två jobbdagar avklarade, nu är det plugg för hela slanten! Sitter och ritar sjöar på en karta för tillfället, har inte kommit långt men det är bättre än inget alls. Och sen har jag typ blivit sjuk igen, vaknade vid 6 av värsta nysattacken! Skitkonstigt :S. Nös typ 10-15 gånger på 5 min. Fick för mig att det var farligt och att man kunde dö av det, sen kom jag på att det var hicka (eller ja, iaf i Grey's Anatomy :P), pjuuu. Men ja min dag kommer inte bestå av mkt, plugga, försöka bli frisk och lite tv-serier. Tänkte tipsa om två stycken:

1. Revenge. Den har börjat gå nu på TV men jag kollar på den på nätet så nu är jag i takt med hur de sänds i USA. Serien handlar om en tjej som återvänder till stället hon växte upp för att hämnas på människorna där för att de satte dit hennes pappa för ett brott han inte begått. Mkt intriger, spännande och stundvis komisk :)

2. Secret Diary of a Call Girl. Brittisk serie om en call girl. En serie som handlar om världens äldsta yrke, prostitution. En high class eskort i London som försöker få ihop hennes jobbliv och privatliv. Behandlar ett "förbjudet" ämne på ett lite förskönat sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0