9e januari 2012

Hej!
Allt bra idag? Jag har suttit här nu på morgonen och pluggat lite (ritat karta). Hade ställt in datorn i köket så att jag inte skulle fasnta framför Secret Diary of a Call Girl innan jag hunnit gå upp ur sängen ;). Nu ska jag göra iordning en smoothie till mig (frysta bär, jucie och havremjölk) och sen bär det av till skolan. Ska fortsätta med kartan så hade lika gärna kunnat stanna hemma, men nu får jag chansen att fråga läraren också. Plus att jag kan inte smita iväg och göra något annat ;)

Litet smakprov på vad jag egentligen håller på med, jobbar i ett program som kallas Ocad. Det används bl.a för att skapa just kartor, även på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0