Casall Exetube

Försökte publicera ett inlägg går via mobilen, men det funkade inte. Testade idag igen men funkade inte nu heller, nån mer som har problem att publicera inlägg med blogg.se appen? Jaja det jag skulle säga var att jag igår köpte den här grejen på Stadium, 199 kr. En liten träningsgrej som man lätt kan använda hemma. Tänkte komplettera min vanliga träning med den så jag får lite armstyrka också, spinning är ju inte direkt jobbigt för armarna ;). Den kommer i tre olika motstånd, jag köpte det minsta men känner redan nu att jag kunde lika gärna köpt mellanmotståndet. Bara ett litet tips från mig :)
En liten instruktionsbok med övningar följer med.
Finns även filmer på youtube som visar hur man kan göra!

Kommentarer
Postat av: Emma

BLogg.se appen är kass! Den funkar lite när den själv vill tycker jag! Men testa att installera om den, det funkade för mig i alla fall! Lycka till!

2012-01-12 @ 10:26:35
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0