11e mars 2012

Hej!
Har haft en jättemysig helg nu när pojkvännen var och hälsade på, så ni kanske kan förstå att jag inte uppdaterat så mycket ;) Vi har brunchat, kollat på Mello och jag har fått laga god mat till någon annan än mig själv! Har varit lite dåligt på att laga mat på sistone och ibland är det faktiskt mycket roligare att laga mat till någon annan. Då anstränger man sig lite extra. I fredags lagade jag kycklingfilér fyllda med mozzarella och basilika, inlindade i parmaskinka. Till det blev det klyftpotatis och tzatziki. Men nu måste jag plugga, har omtenta imorgon och är väl inte förberedd till 100%. Har läst om kursboken en gång till och nu ska jag gå igenom alla föreläsningar. Tror att det är det jag kommer göra ikväll och imorgon förmiddag, hinner förhoppningsvis gå igenom dem två-tre gånger. Kommer upp lite bilder senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0