12e mars 2012

Tråkigt att Hanna lämnade igår och att grisarna fick vara kvar, utan något straff... Jaja, idag är det omtenta i kartografi för min del. Är väl jag och lite mer än hälften av klassen som ska dit idag. Bara ett bevis på hur svår den var när hälften av klassen fick underkänt och de som blev godkända fick typ E och bara några poäng över gränsen. Jag har väl inte direkt pluggat järnet nu så vi får se hur det går. Känner mig ganska omotiverad till allt plugg över huvudtaget just nu. Men så länge jag blir godkänd så är jag nöjd, så har jag sakerna ur vägen iaf! Så ja, omtenta och spinning står på schemat idag. Nu tror jag det blir lite Desperate Housewives ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0