14e mars 2012

Det värsta med Topshops hemsida är att varje gång man beställer något, så dyker det upp fler snygga saker man vill ha dagen efter ;) Får bli nån annan gång istället... Mina grejer är iaf på väg, både från Topshop och från Lyko. Kan verkligen rekommendera Topshop för att det går så fort, beställde ju igår och idag har de skickat iväg det från lagret. Sen kan det ju ta ett tag för paketet att komma till Sverige men det går också ganska fort :)

I skolarbetet så bestämde vi att vi skulle skriva våra rapporter var för sig. Det var väldigt skönt för nu har jag då redan börjat skriva. Ska fortsätta lite ikväll och sen imorgon bitti och hoppas då vara klar med själv huvudstycket. Satsar på att vara så gott som klar imorgon kväll, då kan jag bara läsa igenom, kolla stavfel, meningsbyggnad mm och börjar på presentationen. På fredag klämmer jag in ett litet shoppingpass också innan jobbet. Express-shopping!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0