14e mars 2012

Hej bloggen!
Idag tog jag mig upp ganska tidigt, ska försöka fortsätta att gå upp varje dag innan 9 (helst vid 8) så att man får lite rutiner iaf. Kollade på senaste 90210 och har nu suttit och pluggat lite grann. Det går ju inte direkt framåt om man säger så... Ska på handledningsmöte idag med läraren och har inte kommit någonstans och min gruppmedlem är sjuk så då blir allt lite extra svårt, suck. Men jag har bestämt mig för att inte satsa 100% på den här kursen, rcker att jag blir godkänd. Däremot vill jag få ett bra betyg i den andra kursen jag läser, där har det gått bra hittills så skriver jag bra på tentan så skulle det vara jättekul! Hade varit trevligt med ett B, självklart hade ett A varit roligare men känns lite långt bort just nu. Okej, svammel... Ska till skolan vid 2, träning 17.30. Kanske tar ett besök till H&M eller Make-up store innan. Har glömt föra över pengar så har bara råd att gå till en affär hahah. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0