17e mars 2012

God morgon!
Jag fortsätter att vara uppe med tuppen ;) Har nog gått upp innan 9 varje dag den här veckan, och då är jag inte alls någon morgonmänniska. Har ju också tänkt att ta en morgonpromenad varje morgon men det ha ju inte hänt :P. Idag är det jobb som gäller, igår var det ganska lugnt så hoppas på det idag med. Har hallomi i matlådan, var väldigt länge sen jag åt det så ska bli riktigt gott! Ska börja jobba på att tömma skafferiet nu. Flytta ju ganska snart och känns onödigt att slänga mat så ska försöka tömma. Senast jag flyttade var det ju 50m bort så då var det ju lätt att få med maten men nu känns det lite jobbigare. Plus att jag ska börja handla med min tygpåse, har ju massa platspåsar från Ica, känns som att de aldrig tar slut och eftersom jag max kan handla två matkassar (orkar ju inte bära annars) så kan det nog funka med en tygkasse :) Haha, ja det där var då mina planer framöver, intressant! Nu back to breakfast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0