20e mars 2012

Tjena bloggen!
Inte mycket som händer idag, eller veckan framöver. Är endast tentaplugg som står på schemat, och lite träning såklart. Har varit iväg på ett spinningpass och nu är det dusch och sen plugg som gäller! Har en tenta på måndag och en tenta på onsdag, vill verkligen klara båda två så man slipper massa rester som jag haft nu från de två kurser som avslutades i januari. Den ena kursen är nu avslutad (fick D i betyg, inte mkt att hurra över men ändå bättre än ett E :P), och den andra håller omtentan på att rättas, så vi får se hur det går. Skönt när allt är över och jag åker till Sthlm och chillar där lite :) Blir ju två månader sen jag var där senast då, så lång tid har det inte gått sen jag flyttade hit till Gävle! Nu dusch, sen plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0