6e mars 2012

Hejsan!
Idag har jag tagit det lugnt och uppdaterat mig på lite serier. Har även pluggat, ganska mycket för att vara jag hehe. Snart ska jag iväg på ett skivstångspass. Har inte tränat sen i torsdags men det ska nog gå bra. Kan gå så lång tid mellan träning ibland, det är ju svårt att kombinera med jobb och så, men också nu när jag fick besök från Sthlm. Så kommer det bli nu i helgen också, träning tre dagar i sträck och sen uppehåll i fem dagar. Men jag antar att det är bättre än inget, fast hade varit lite skönt att få lite rutin på det hela liksom. Är svårt när jag varken jobbar eller går i skolan på regelbudna tider. Man får ta det vecka för vecka och då kan det lätt bli "hackigt". Imorgon blir det iaf skola och sen spinning, måste försöka klämma in ett besök i mataffären också. Har ju för fan ingen mat hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0