7e mars 2012

God morgon!
Nu sitter jag hemma i sängen och käkar frukost. Blandade lite fil och kvarg (smakar som fil fast lite fastare), la i några hallon och sen lite müsli på det. Det blev gott, lite speciellare än vanligt. Tråkigt bara att det blir samma till lunch :P Fast då har jag ingen fil utan bara kesellan. Det är lätt-kesellan så den innehåller inte många kalorier och mycket proteiner. Vet inte hur länge jag blir kvar i skolan idag, vi ska börja på nästa grupparbete suck... Kan vara kul med grupparbeten ibland men jag trivs bäst att jobba själv. Då får man bestämma allt själv, och får betyg för det man själv gjort, inte för det någon annan gjort eller någon annan får betyg för det man själv gjort. Tror ni fattar ;). Måste även handla idag och sen blir det spinning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0