Hårkontroll

Jag har tagit Hårkontroll-tabletterna nu i nästan två månader och tänkte bara ge er en liten update på hur det går :) Först och främst så tänkte jag säga att Hårkontroll förbättrar håret innifrån och det är alltså det nya håret som påverkas. Hår är döda hudceller och kan inte repareras när de väl är skadade, så därför tar det tid att se resultat på håret. Men det jag märkt är att det känns som att håret växer lite snabbare, min utväxt börjar synas mycket tydligare. Och eftersom mitt hår i vanliga fall typ har stannat i växten så är det ju riktigt kul. Jag börjar också få lite "baby-hår", inte lika kul men ändå ett tecken på att håret växer. Ska ge det minst 6 månader för håret innan jag lägger av med det (men som det känns nu kommer det inte hända). Det jag märkt på mina naglar är inte att de nödvändigtvis blivit starkare men att de "står ut" mer. Vet inte hur jag ska förklara men i vanliga fall brukar mina naglar böja sig väldigt mycket efter fingrets form och då böja sig neråt. Men nu kan jag se att de håller sig uppe och inte böjs ned lika mycket.

Jag tror att alla får lite olika resultat när man provar hårkontroll men jag kan absolut rekommendera det! Men ha då i åtanke att se slutgiltiga resultat kan ta tid, månader, år.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0