Resor so far...

Alla gör ju såna där "här har jag varit"-listor så tänkte göra en själv. Så nu ska jag lista de länder (med städer) jag varit i minst en natt, men jag hoppar över svenska städer för det blir alldeles för mkt ;) Ställen inom (...) är ställen jag varit på i mindre än en dag men ändå tillräckligt för att jag har varit där, alltså inte flygplatser, mellanlandningar osv, utan när man verkligen sett lite mer av staden. Jaja, here we go!!

Danmark - Köpenhamn, Ishoj och andra ställen jag inte kommer ihåg.
England - London, Brighton, St Neots (Cambridge)
Frankrike - Menton (Cannes)
Grekland - Sifnos, Milos, Santorini
Italien - Rom (Ventimiglia)
Lettland - Riga
(Norge - Narvik)
Spanien - Mallorca
Tyskland - Berlin
USA - New York

Jag tror att jag fått med alla där. Har hunnit med en hel del med tanke på att första gången jag åkte utomlands med familjen var när jag var 15 år, blir ju så när man har en pappa som är flygrädd ;) Det jag skulle vilja till framtiden är att resa till Sydamerika eller Australien/New Zealand, och runt i Europa och främst Storbritannien lite mer. Asien lockar faktiskt inte alls, eller vanliga "turistfällor". Jag vill ha det fint och genuint, utan massor turister :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0