Tenta

Gjorde den första av två tentor den här veckan. Jag blev godkänd iaf, men hade hoppats på att det skulle gå bättre. Det är fortfarande en del som läraren ska rätta så kan få lite till poäng men det kommer troligtvis inte räcka till ett högre betyg (skulle isf betyda att jag får full pott och det är jag ganska säker på att jag inte fick). Men huvudsaken är ju iaf att man klarar det, faktiskt. Ibland önskar jag att vi bara hade godkänd och underkänd så man slapp prestationångesten som A-F ger. Nu är det bara att plugga till nästa tenta, på onsdag är det. Ska ta det lite lugnt idag, men köra stenhårt imorgon. Den tentan däremot har jag inga höga förhoppningar på, bar jag klarar den så är jag nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0