Wish me luck!

Ska snart till skolan för redovisning, hade inte tänkt gå för att jag inte riktigt mår på topp men när jag fick reda på att komplementteringsuppgiften är på 2000 ord (har redan skrivit ett arbete på 1000 ord, och kan ju inte skriva samma sak igen) så går jag dit ändå. Usch jobbigt, speciellt att stå inför 20 pers och prata när man inte mår bra. Jag tycker alltid att det är värre att göra redovisningar för folk i lite mindre utrymmen (typ ett klassrum då ;) ), känns så intimt och nära och alla kollar på den. Jag har pratat inför över 100 pers och det var faktiskt mkt lättare, det blir inte lika personligt och nära inpå... Men ja, önska mig lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0