19e december 2011

Finns egentligen inte mkt att säga, tänkte bara titta in för att säga hej! Idag har jag varit i skolan, gjort matlådor, diskat, packat till flytten och packat till Sthlm. Trodde att jag hade fått ned alla kläder till Sthlm och sen efter att jag stängt väskan upptäckte jag att jag fortfarande hade kvar de plaggen som hängde på galgar, hrrmm... Ska ju hit en gång om mellanlanda när jag flyttar så lämnar smutstvätt och hämtar nya kläder då, bl.a min nyårs outfit. Fast tänkte ta ett par andra skor än mina JCs, om det är snö och slask, vill ju inte förstöra dem det första jag gör. Tänkte ta ett par liknande som jag köpte på Topshop förra året och hade på mig det nyåret :)
Bilder från förra nyår. Vi var ett gäng som firade i min och Pernillas lägenhet, först firade vi det svenska nyåret och sen framåt tolvslaget drog vi oss mot Westminster Bridge för att kolla på fyrverkerier :) Här var jag, som ni kan se, blond och hade sidecut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0